بهترین عطرها برای متولدین هر ماه

۷۵ بازديد
عطر و ادکلن از جمله مهم‌ترین محصولاتی هستند که استفاده از آنها بین خانم‌ها و آقایان شیک پوش، بسیار رایج است؛ برای بیشتر افراد، خرید یک عطر مناسب و استفاده از آن در مهمانی‌ها یا محل کار، از اهمیت بالایی برخوردار است. جالب است بدانید شما می‌توانید بر اساس ماه تولد خود عطر و ادکلن‌هایی مناسب و ایده آل تهیه کرده و از آن‌ها استفاده کنید. اطلاع از عطر مناسب ماه تولد می‌تواند گزینه‌های ساده‌تری برای انتخاب پیش روی شما قرار دهد و شما می‌توانید بر اساس سلیقه خودت بهترین و دلنشین‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید؛ در ادامه مناسب‌ترین عطر و فروشگاه ادکلن را بر اساس ماه تولد افراد، معرفی می‌کنیم.

عطر مناسب برای فروردینی‌ها
متولدین فروردین افرادی جسور و بلند پرواز هستند، این افراد عطرهایی با رایحه جذاب و قوی را می‌پسندند؛ معمولاً عطرهای گرم و دلنشین با رایحه وانیل، برای مردان فروردینی و عطرهایی با نت معطر و مشک، برای زنان فروردینی مناسب‌تر است. معمولاً متولدین بهار مخصوصاً فروردین، عطرهایی ملایم که دارای رایحه‌های گل و بهاری است را دوست دارند و این نوع عطرها می‌تواند آن‌ها را سر ذوق بیاورد. پس نتیجه می‌گیریم بهترین ادکلن مناسب ماه تولد فروردین، باید رایحه طبیعت و عطر دلنشین گل‌های بهاری را داشته باشد.
عطر مناسب برای اردیبهشتی‌ها
متولدین اردیبهشت، انسان‌هایی آرام و حساس هستند، این افراد باید عطر و ادکلن‌هایی بر اساس روحیه و خلق و خوی خود انتخاب کنند. به دلیل اینکه زنان و مردان متولد اردیبهشت انسان‌هایی خالق و هنرمند هستند، در نتیجه عطرهای لوکس و اشرافی گزینه خوبی برای آنها به حساب می‌آید. عطر مناسب ماه تولد اردیبهشت بهتر است دارای نت‌های چوبی با رایحه‌های عطرهای گل رز و مشک باشد؛ این افراد همچنین می‌توانند عطرهایی را انتخاب کنند که رایحه‌های عنبر، صندل، ترنج و عطر یاسمین در آن‌ها وجود داشته باشد.
عطر مناسب برای خردادی‌ها
متولدین خرداد شخصیتی شوخ طبع و کنجکاو دارند، علاوه بر این، انسان‌هایی هیجانی و پر انرژی هستند به همین دلیل زندگی با متولدین خرداد می‌تواند بسیار انرژی بخش و شیرین باشد. بهترین ادکلن مناسب ماه تولد خرداد، ادکلن‌هایی است که بوی تر و تازه و ملایم داشته باشد؛ برای مثال، عطرهایی با نت جوز هندی، گشنیز و عطر نرگس می‌تواند برای زنان و مردان خردادی جذاب و دوست داشتنی باشد. علاوه بر این، عطرهایی که دارای رایحه‌های مشک، چوب صندل، گل همیشه بهار و اکموس هستند نیز می‌توانند گزینه‌ای منحصر به فرد و ایده‌آل برای متولدین ماه خرداد باشند.

بهترین ادکلن مردانه : ادکلن بوگاتی  | ادکلن کارتیر
عطر مناسب برای تیرماهی‌ها
زنان و مردان متولد تیر ماه انسان‌هایی احساساتی، فریبنده و عاشق پیشه هستند، به همین جهت باید بتوانند عطر و ادکلنی مناسب شخصیت خود تهیه کنند. به طور کلی عطر مناسب ماه تولد تیر ماه عطری است که بوی گرم و تند داشته باشد، عطرهایی که پایه گیاهی و یا گلی دارند مانند عطر یاسمن، دارچین، جوز هندی و پانچولی می‌توانند برای این افراد گزینه مناسبی باشند. متولدین تیر ماه در صورتی که می‌خواهند از خود خاطره خوبی به جای بگذارند، می‌توانند از عطرهای شیک و تند استفاده کنند؛ همچنین عطرهایی که در آن‌ها رایحه‌هایی مانند شمعدانی، انگور سیاه، مشک سفید و نعنا هندی نیز وجود داشته باشد می‌تواند برای تیر ماهی‌ها انتخاب خوبی باشد.

عطر مناسب برای مردادماهی‌ها
مردادی‌ها انسان‌های پر انرژی و قوی هستند، این افراد در هنگام مواجهه با مشکلات زندگی بسیار مقاوم و شکست ناپذیر هستند به دلیل اینکه عنصر مرتبط با متولدین مرداد عنصر آتش است، در نتیجه عطر متولدین این ماه باید ماندگار و عمیق باشد. عطرهایی با رایحه گل مریم، میخک، رز ماری و عنبر برای متولدین مرداد بهتر است؛ این افراد معمولاً مجذوب عطرهایی می‌شوند که دارای بوهای قوی و عمیق با رایحه‌های جنگلی و چوبی یا عطرهای میوه‌ای و شیرین است. همچنین عطر مناسب ماه تولد مرداد برای زنان و مردان، عطری است که رایحه‌ای احساسی داشته باشد، معمولا عطرهایی که باعث ایجاد نشاط و شادابی در افراد می‌شوند برای متولدین مرداد گزینه بهتری به حساب می‌آیند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.