معیارهای مهم در انتخاب بهترین عطرهای پاییزی زنانه

۷۶ بازديد
بی‌گمان انتخاب بهترین عطرهای پاییزی زنانه همواره برای بانوان انتخابی چالش‌ برانگیز بوده است، چرا‌که عطرها همیشه در صدر صنعت مد و فشن قرار گرفته‌اند. تصور کنید، در عصر پاییزی برای شرکت در میهمانی یا مراسمی غیررسمی می‌خواهید آماده شوید. اگر لباس مورد علاقه خود را برتن کرده‌اید، تنها عطر خوش‌بویی که از رایحه گرم و دل‌انگیز برخوردار است؛ می‌تواند به استایل شما روحی دیگر ببخشد.
رایحه میخک، لاواندر، ترنج، مشک، وانیل و چوب‌های باران خورده؛ احساسات شما را مجدد زنده نمی‌کند؟! ترکیب هوای پاییزی با رایحه وسوسه کننده، بهترین ادکلن زنانه پاییزی مسحور‌کننده خواهد بود؛ به طوری‌که قابل انکار برای هیچ‌کس نیست. با توجه به اهمیت این مزایا، تمام کمپانی‌های معروف دنیا که عطرهای برند را تولید می‌کنند؛ مانند گوچی، ورساچه، تام‌فورد و… با تمام قوا تلاش می‌کنند، تا دل‌رباترین و دل‌انگیز ترین رایحه‌های خود را در عطر پاییزی زنانه بگنجانند. اگر برای انتخاب عطر یا ادکلن زنانه پاییزی برای خود تردید دارید، خواندن این مقاله تا انتها می‌تواند به شما بسیار کمک کننده باشد؛ تا انتخابی شایسته برای خود را رقم بزنید.
معیارهای مهم در انتخاب بهترین عطرهای پاییزی زنانه
بی‌گمان شما هنگام خرید بهترین عطرهای پاییزی زنانه همواره ملاک‌هایی را در نظر دارید. آیا شما از تاثیرات جوی بر روی رایحه عطر اطلاع دارید؟ آیا می‌دانید در ساعات متفاوت شبانه‌روز رایحه عطرها تغییر می‌کنند؟ البته ملاک‌های زیادی در انتخاب عطرهای زنانه پاییزی نقش دارد، به طور مثال؛ جنسیت شما تعیین کننده عطر مناسب شما است. میزان پخش بو یا ماندگاری طولانی عطر از دیگر ملاک‌های تعیین کننده است.

حتما بخوانید: بهترین ادکلن های مردانه دنیا

کیفیت، اصالت، ماندگاری؛ سه مولفه مهم در انتخاب بهترین عطرهای پاییزی زنانه است که به نت عطر وابسته است. لذا نت عطر می‌تواند، راهنمای شما در انتخاب شما باشد. همان‌طور که در موسیقی نت وجود دارد، در عطرها هم سه دسته اصلی نت وجود دارد؛ سه نت متفاوت که رایحه‌ای هماهنگ را برای شما به ارمغان می‌آورد. نت اولیه، میانی و پایانی سه رد بویی متفاوت را در هر عطر دارند. به چند فاکتور مهم برای انتخاب شایسته افراد اشاره کردیم، در ادامه به بررسی ملاک‌های دیگر می‌پردازیم.

• میزان غلظت مناسب: میزان غلظت عطر یا ادکلن پاییزی زنانه می‌تواند ماندگاری عطر را مشخص کند. هر قدر غلظت بیشتر باشد، پخش بو و ماندگاری عطر بالاتر است.

• انتخاب بهترین عطرهای پاییزی زنانه بر اساس شغل: بسیار مهم است عطری که در محیط شغلی استفاده می‌کنیم دارای بویی ملایم باشد تا موجب احساسات پرخاش‌گری و خشم در ارباب رجوع نشود.

• تناسب سنی: این گزینه بر روی شیشه‌های ظرف عطر درج شده، لذا برای سنین پایین بهتر است؛ عطرهای میوه‌ای و خنک پاییزی استفاده شود و سنین بالاتر از چوب و ادویه می‌توانند استفاده کنند.

• عطر بر اساس نوع میهمانی: برای میهمانی‌های رسمی که لباس رسمی برتن کرده‌اید، عطر پاییزی گرم و تلخ مناسب است، در مهمانی‌هایی که معمولی‌تر هستند از عطر خنک و ملایم‌تر استفاده کنید.
نکاتی برای استفاده از عطرهای پاییزی
بهتر است برای استفاده از عطرهای پاییزی زنانه نکاتی را بدانید.

• پیش از استفاده، تست آلرژی انجام دهید: می‌دانیم که برخی از عطرها در بعضی افراد واکنش‌های آلرژیکی می‌دهد. بهتر است ابتدا عطر پاییزی را بر روی قسمت مچ دست خود امتحان کنید بعد از طی چند ساعت اگر اثری از خارش و قرمزی مشاهده نگردید؛ می توانید عطر را استفاده نمایید.

• ظرف عطر را از خود دور بگیرید: به هیچ عنوان شیشه عطر پاییزی را در فاصله نزدیک خود نگیرید، پانزده تا بیست سانتی متر فاصله مناسب میان شما و شیشه عطر است.

• بر روی قسمت نبض‌دار بدن خود عطر پاییزی را استفاده کنید: با توصیه کارشناسان، مبنی بر مناسب بودن نقاط نبض‌دار بدن برای استفاده عطر دیگر سخنی باقی نمی‌ماند؛ بهترین نقاط به ترتیب روی گردن، پشت زانو و مچ دست می‌باشد. البته دلیل این امر توانایی این نقاط برای یکنواخت نمودن پخش بوی عطر است.

• بگذارید عطر پاییزی کاملا خشک شود: بعد از اسپری بهترین عطرهای پاییزی زنانه باید اجازه دهید روغن‌های معطر آن تاثیر بگذارند و تولید بوی معطر نمایند، این زمان در فصل پاییز حدود ده دقیقه می‌باشد.

• عدم زیاده روی در مصرف عطر : اگر عطر پاییزی مناسبی انتخاب نموده‌اید که از کیفیت و دوام خوبی برخوردار است، در مصرف آن زیاده روی نکنید؛ چراکه ایجاد مزاحمت برای دیگر افراد می‌شود. بهتر است، اطرافیان شما بوی خوب استشمام کنند؛ نه این ‌که عطر شما موجب سردرد دیگران شود!
لینک های مرتبط:
ادکلن تلخ مردانه
قیمت ادکلن زنانه خنک
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.