بهترین ادکلن های اماراتی

۷۵ بازديد
در واقع عطرهای اماراتی در این کشور ساخته نمی‌شوند و امارات، عطر و ادکلن‌ها را از کشورهای معروف خریداری می‌کند و در بسته بندی های زیبا عرضه می‌کند. البته امارات امروزه یکی از برترین کشورهای تولید کننده عطر در دنیا محسوب می‌شود و عطرهای معروفی مانند اجمل و آرماف و… دارد که ساخت این کشور است.
نکته قابل توجه در این موضوع این است که بین ادکلن اماراتی و ادکلن برند اماراتی تفاوت فاحشی است و عطرهای اماراتی همان ادکلن‌های کپی شده برندهای خارجی هستند در حالی که ادکلن‌های برند اماراتی ادکلن‌های اورجینال ساخت این کشور هستند.
انواع عطر و ادکلن اماراتی اصل
معمولا همه به دنبال بهترین ادکلن‌ها هستند و زمانی که آن‌ها را می‌خرند با استفاده نادرست آن‌ها جذابیت عطر را کم می‌کنند. برای این که بهترین رایحه را داشته باشید بایستی نحوه استفاده درست عطر را بدانید و از اشتباهات رایجی که معمولا وجود دارند، پرهیز کنید. اشتباهات مهم استفاده از ادکلن را در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.
ادکلن‌ برند اماراتی اورجینال
این دسته از ادکلن‌ها همان طور که اشاره کردیم عطرهایی هستند که در کشور امارات تولید و بسته بندی می‌شوند. نکته قابل توجه این است که عطر‌های برند اماراتی تقلبی نیستند اما نسبت به عطر برندهای معروف دنیا قیمت کمتری دارند.
این ادکلن‌ها در کشورهای مختلف دنیا طرفداران خود را دارند؛ مخصوصا کسانی که دنبال عطرهایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند.
برندهای اجمل Ajmal ، رصاصی Rasasi، ساپیل Sapil و … از جمله برندهای معتبر جهانی محسوب می‌شوند و عطرهای باکیفیت ساخت امارات را عرضه می‌کنند.
✅ادکلن اجمل اووک (Ajmal Evoke) از برند اجمل، ✅ادکلن زنانه رصاصی هوس(Rasasi Havas) از جمله عطرهای باکیفیت و خوشبویی است که در دوتیسا پرفیوم موجود می‌باشد.
ادکلن و عطر اماراتی
ادکلن‌های اماراتی در این کشور بسته بندی می‌شوند و ساخت امارات نیستند و خود به دو دسته تقسیم می‌شوند:
دسته اول با گرفتن مجوز قانونی از برندهای اورجینال و محبوب دنیا، از فرمول رایحه عطر استفاده می‌کنند و عطرهای باکیفیتی هستند اما دسته دوم عطرهایی هستند که قانون کپی رایت در آن‌ها رعایت نشده و در واقع نمونه مشابه عطر اصلی ساخته شده که کیفیت بسیاری پایین تری دارد و تقلبی محسوب می‌شود.
ادکلن‌های اماراتی یا ادکلن‌های کپی از برندهای اورجینال دنیا
دسته اول همانطور که اشاره شد با گرفتن مجوز قانونی از برندهای اورجینال، از رایحه عطرهای این برند استفاده می‌کنند؛ اما در بسته بندی جدید و مختص خود، ادکلن را بسته بندی می‌کنند که قانون کپی رایت رعایت شود.

عطرهایی که با مجوز رسمی عرضه می‌شوند تقلبی نیستند و کیفیت بالایی دارند. ادو پرفیوم مردانه ریو کالکشن مدل Rio 2i2 Vip محصول شبیه سازی شده از کارولینا هررا 212 وی آی پی می‌باشد.

ادکلن اماراتی فیک یا ادکلن پر شده در امارات
دسته دوم عطرها، عطرهایی هستند که به طورغیرقانونی و بدون مجوز از برند اورجینال کپی می‌کنند و در واقع سعی دارند ادکلن با ظاهرمشابه نمونه اصلی اما با کیفیت پایین را وارد بازار کنند.

این محصولات فیک و تقلبی هستند و بسته بندی و شیشه عطر کاملا مشابه با عطر برند اصلی دارند. معمولا شیشه و جعبه عطر در امارات یا چین ساخته می‌شود و اسانس عطر در امارات پر می‌شود.
لینک های مرتبط:
عطر جورجیو بورلی هیلز
ادکلن مایکل کورس
عطر مایکل کورس
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.