انواع مدل های کوله پشتی بزرگسال

۷۴ بازديد
کوله پشتی یک ابزار ضروری برای حمل و نقل و جابجایی وسایل مورد نیاز است. فرقی ندارد که ورزشکار باشید یا کارمند، نوجوان هستید یا بزرگسال، دانشجو یا دانش‌آموز باشید و یا به مسافرت می‌روید، در هر صورت کوله پشتی بزرگسال می‌تواند بهترین وسیله برای جابجایی راحت و بهینه وسایلتان باشد.
انواع کوله پشتی بزرگسال
امروزه کوله پشتی ها در مدل، رنگ و طرح های مختلفی تولید می‌شوند که بسته به نیازتان می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

کوله پشتی روزمره
کوله پشتی های روزمره در طرح ها و رنگ های مختلفی ساخته می‌شوند و به همین دلیل بیشتر مورد اقبال جوانان و نو‌جوانان قرار می‌گیرند‌. این مدل کیف پشتی بزرگسال اندازه متوسطی دارند و برای حمل وسایلی کوچک و سبک مثل موبایل، دفتر و کتاب مناسب هستند.
کوله پشتی ورزشی
این مدل کوله پشتی همانطور که از نامش پیداست برای ورزشکاران بسیار مناسب است.کوله های ورزشی معمولا در اندازه های بزرگ ساخته می‌شوند و جیب بزرگتر آن بسیار جادار و مناسب قرارگیری لباس های ورزشی و وسایلی همچون کفش ورزشی، دستکش بوکس و… است. در این مدل کوله، جیب های کناری هم برای قرارگیری وسایلی همچون قمقمه آب و شیکر تعبیه شده است. جنس کوله پشتی بزرگسال ورزشی از پارچه های سبک و مقاوم است و توزیع وزنی خوبی دارد.
کوله پشتی کوهنوردی
اگر به دنبال یک کوله پشتی جادار و راحت برای کوهنوردی و طبیعت گردی می‌گردید، قطعا کوله پشتی کوهنوردی می‌تواند بهترین انتخاب باشد. کوله های کوهنوردی از پارچه بسیار مقاوم و ضد آب ساخته می‌شوند و دارای جیب های بزرگ برای حمل لباس و کیسه خواب و جیب های کوچک‌تر برای لوازم ضروری مثل چاقو، عینک کوهنوردی و چراغ قوه هستند. همچنین می‌توان لوازمی مثل عصای کوهنوردی یا کتری چای را به راحتی از این کوله آویزان کرد. کوله پشتی بزرگسال کوهنوردی جابجایی وسایل سنگین را به راحت‌ترین شکل ممکن فراهم می‌سازد و با استفاده از آن می‌توان مسافت های طولانی را بدون خستگی طی کرد.
کوله‌پشتی مسافرتی
کوله پشتی های مسافرتی به خاطر استفاده راحت، انتخاب اول بسیاری از مسافران است. جیب اصلی این کوله ها به حدی بزرگ است که بتوان چند دست لباس و کفش را در آن جا داد. اغلب کوله پشتی های مسافرتی دارای فضایی برای قراردادن کلید‌، تلفن، تبلت و حتی لپ‌تاپ است. برخی از مدل های کوله مسافرتی چرخدار ساخته شده‌اند تا حمل آن راحت تر باشد.
لینک های مرتبط:
کوله روزمره
کوله پشتی روزمره
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.