کابل خودنگهدار آلومینیومی چیست

۷۰ بازديد
برای انتقال و توزیع جریان الکتریکی از کابل خودنگهدار استفاده می‌کنند که در دسته کابل‌های قدرت قرار دارند. این کابل‌های قدرت دارای روکش هستند که آن‌ها را روی پایه‌های توزیع برق و دکل‌ها از طریق یک نگهدارنده اجراء و نگهداری می‌کنند. استفاده از این کابل در اولین بار در کشور فرانسه بوده است اما در ایران مدت زیادی نیست که از این کابل استفاده می‌کنند. زمانی که به مزیت‌ها و ویژگی‌های این کابل پی بردند استقبال خوبی از آن‌ داشتند و جایگاه مناسبی هم در بین سایر کابل‌ها پیدا کرد.
هادی استفاده شده در این کابل ویژگی‌های بهتری نسب به سایر هادی‌هایی که آنیل نشده‌اند را ارائه می‌دهد. مجهز بودن این کابل‌ها به عایق باعث می‌شود که اتصالی بین رشته‌ها ایجاد نشود و حتی احتمال سرقت آن‌ها را کاملا از بین می‌برد. اساسا روکش استفاده شده برای این کابل رنگی مشکی یا خاکستری دارد. کابل‌های خودنگهدار به دو دسته فشار متوسط و فشار ضعیف تقسیم می‌شوند.
هادی این کابل‌ها از فلز آلومینیوم است که عایق XLPE هم برای آن‌ها استفاده شده است و در نهایت یک سیم نگهدارنده هم در آن‌ها استفاده شده است. این سیم را برای کابل‌هایی که 20 کیلو ولت دارند و از فولاد هستند، استفاده می‌کنند. سیم نگهدارنده برای کابل‌ خودنگهدار فشار ضعیف هم به عنوان سیم نول در آن‌ها استفاده می‌شود. کابل خودنگهدار در مسیرهایی که کم عرض هستند، کاربرد دارند. این کابل‌ها اصلا به صورت زمینی استفاده نمی‌شوند و برای برق کشی و روشنایی خانه یا هر مکان دیگری استفاده می‌شوند.
خرید کابل خودنگهدار آلومینیومی
از با اهمیت ترین کابل های برق در سیستم های برق تک فاز و سه فاز کابل های خودنگهدار در سایزهای ۱۶ تا ۱۲۰ می‌باشند. که اغلب مشتریان این محصولات در پی قیمت روز این کابل‌های ارزان می‌باشند. کابل‌های خودنگهدار از محصولاتی است که به طور کاملا تخصصی در فروشگاه اینترنتی پاسارگاد نوین ارائه می‌شود. همگی این کابل‌ها از نوع استاندارد و دارای تاییدیه می‌باشند. کابل‌ خودنگهدار به علت قیمت ارزان آن‌ها همیشه مورد توجه قرار داشته اند.
این کابل‌ها در مسافت‌های طولانی و مکان‌هایی که احتمال سرقت کابل‌های مسی بالاست، به عنوان جایگزین و گزینه اصلی مشتریان مطرح می‌باشد. کابل‌های خودنگهدار تک فاز در سایزهای ۱۰*۲، ۱۶*۲ و ۱۶+۲۵*۲ تولید شده که در سیستم‌های برق تک فاز به کار گرفته می‌شود. کابل خودنگهدار از با اهمیت ترین کابل‌هایی بوده که به مقدار زیادی توسط فروشگاه اینترنتی پاسارگاد نوین به مشتریان عرضه شده است. این کابل‌ها در قرقره‌های ۱۰۰۰ متری در دسترس بوده و برای سفارش متراژهای پایین تر ضروری است مشتریان درخواست خود را اعلام کنند. کابل‌های خودنگهدار سه فاز در اقسام ۴، ۵ و ۶ سیمه و در سایزهای ۲۵ تا ۱۲۰ قیمت این کابل‌ها با توجه به مقدار سفارش مشتریان تنظیم و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
لینک های مرتبط:
قیمت کابل خودنگهدار
کابل خود نگهدار
کابل خود نگه دار
لیست قیمت کابل خودنگهدار فشار ضعیف
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.