بهترین عطرهای خنک مردانه

۷۰ بازديد
انتخاب ادکلن مناسب در موقعیت‌های مختلف برای مردان باکلاس و باشخصیت بسیار با اهمیت است؛ زیرا برای توجه بیشتر افراد یک ظاهر خوب با رایحه مطلوب می‌تواند موثر واقع شود. ارزش ادکلن و عطر در روزهای گرم تابستان بیشتر ثابت می‌شود. ادکلن های خنک و تلخ برای روزهای طولانی و گرم مناسب است زیرا حس گرما را با رایحه خنک خود کاهش می‌دهند. استفاده‌ از یک ادکلن مطابق با سلیقه و خصوصیت‌های شخصیتی شما، علاوه بر اینکه می‌تواند در کل اوقات روز حس خوشایند و مطلوبی در خودتان ایجاد نماید، انتخاب هوشمندانه و حسن سلیقه‌ی شما در برابر اطرافیانتان را نشان می‌دهد. اگر از ادکلن مورد علاقه‌ خود در اکثر مواقع استفاده کنید، افراد شما را با آن عطر مخصوص به خاطر می‌آورند. ادکلن‌ها به لحاظ رایحه در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند که از بین آن‌ها، گروه عطر تلخ و خنک مردانه بیشتر با سلیقه آقایان مشکل پسندی که تمایل دارند همواره شیک باشند، متناسب است.
بلو د شنل
بعد از معرفی موفقیت‌آمیز ادوتویلت Blue de Chanel در بازار جهانی، برند Chanel در سال ۲۰۱۴ نسخه ادوپرفیوم این محصول را با ظاهری مشابه به نسخه قبلی عرضه کرد. Chanel بر تک بودن و خاص بودن این عطر بسیار تمرکز کرده و شعاری جذاب برای آن ایجاد کرده است؛ “غیرقابل پیش‌بینی باشید”. هدف اصلی از این شعار، نمایش شخصیتی غیر قابل پیش‌بینی، مرموز و در عین حال جدی و قوی است. اما تا زمانی که شما رایحه این ادکلن مردانه را استشمام نکنید، دلیل انتخاب این شعار را متوجه نمی‌شوید. ادوپرفیوم Blue de Chanel یک عطر چوبی آروماتیک با رایحه ملایم و معتدل است که توسط آقای جاکوز پولژ (Jacques Polge)، عطرساز باتجربه و همیشه حاضر در صحنه Chanel طراحی شده است.
نسخه ادوپرفیوم Blue de Chanel نسبت به ادوتویلت، رایحه‌ای ماندگارتر و با پخش بوی قوی‌تر ندارد. به عبارتی، شما با نسخه قوی‌تری از نظر ماندگاری روبرو نیستید. تنها برخی از عناصر ترکیبی در آن تغییر کرده و سنگین‌تر شده است. این عطر شخصیتی بسیار مردانه، قوی و بانفوذ دارد و به هیچ وجه رمانتیک نیست، بلکه نشانگر مردی شیک، مدرن و با استعداد است که با اراده قوی و تصمیم‌گیری محکم به سوی اهداف بزرگ خود پیش می‌رود.
رایحه این نسخه از عمق بیشتری برخوردار شده است به طوری که نت بخور در آن کاهش یافته و تیزی رایحه کاسته شده است. همچنین، کهربا با رایحه کرمی و کمی شیرین به فرمولاسیون اضافه شده و عمق و غنا بیشتری به عطر بخشیده است. رایحه این عطر خنک، بسیار مردانه و قوی است و تا حدی تند ولی جذاب‌تر شده است. ترکیب تازه و مرکباتی و عناصر بالسامیک در آکوردهای چوبی، سمفونیی دلنواز را خلق می‌کنند.
لینک های مرتبط:
بلو د شنل پارفوم
ادکلن bleu chanel
عطر بلو چنل
ادکلن پوران هوم
عطر و ادکلن کارون پوران هوم Puran Homme که توسط Ernest Daltroff در سال ۱۹۳۴ تولید شده، کاملاً گیاهی و بسیار خوشبو است. پوران هوم یکی از عطرهای نوآورانه کارون است که از ترکیب روایح و نوت اسطوخودوس و وانیل استفاده می‌کند. این عطر نمادی است که از زمان خلق شدن در سال ۱۹۳۴ توسط ارنست دالتروف، همچنان با روحیه مدرن خود ادامه می‌دهد. پوران هوم به نسل‌های بعدی منتقل شده و به امضای بسیاری از شخصیت‌های مشهور مانند جیمز دین James Dean و سرژ گینزبورگ Serge Gainsbourg تبدیل شده است. در این ادکلن مردانه، تازگی و تم دلپذیر اسطوخودوس در لایه ابتدایی با نت‌های گرم و پودری شرقی در لایه پایانی ترکیب و پر شده است. این لایه، با حضور نت‌های وانیلی، غنای خاصی به خود می‌بخشد. فرمولاسیون پوران هوم بدون تغییر باقی مانده و این اولین عطر در نسل و تاریخ عطرسازی است که به‌طور خاص برای مردان طراحی شده است. رد ویژه و شخصیتی منحصربه‌فرد، پوران هوم را به عنوان نمادی از دنیای کارون معرفی می‌کند.
لینک های مرتبط:
قیمت ادکلن پوران هوم اصل
ادکلن پوران هوم اورجینال
ادکلن پوران هوم اصل
ادکلن بوگاتی
بوگاتی صدمین سالگرد خود را در سال ۱۹۹۹ جشن می گیرد و به افتخار خالق خود، اتوره بوگاتی ادای احترام می کند. مانند برند خودرو، عطر جدید DESIGN&MOTION تفسیری از تجمل و تجربه ارائه می دهد. این عطر قدیمی کهربایی مشک فوگر طرفداران مهندسی ظریف را مجذوب خود می کند. نت های اولیه شامل توت فلفل قرمز، ماندارین و هل است. هارمونی های چوبی (چوب آلو، جوز هندی، چوب رز) به عنوان نقطه عطف بویایی واقعی، در دنیای رویایی مجلل ترین داشبوردها بازی می کنند. در خط برنده، ویک نشان می دهد که عنبر سبز و چرم بارنیا که توسط خس خس، سدر، نعناع هندی و تونکا احاطه شده است.
لینک های مرتبط:
عطر بوگاتی
قیمت ادکلن بوگاتی اصل
قیمت ادکلن بوگاتی مردانه
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.